Als je aan een willekeurige voorbijganger vraagt, of er iets mis is in Nederland, weet hij of zij heus wel dat er iets mis is. De hele MASSA weet dat er iets mis is….

De een roept chemtrails, de ander de politiek, weer een ander roept de immigratie.

Het punt is: de massa WEET dat er iets mis is, alleen de massa ziet maar een klein gedeelte… De bewuste mensen onder ons, proberen een boodschap af te geven, vaak dringt het niet door bij de massa, of ze wuiven het gewoon weg…

De massa durft niet, is murw geslagen, of hebben er geen zin in.

Als ik om me heen kijk, zie ik zombies. Zombies die allen angst met zich mee dragen. Vragen wij ons niet de verkeerde dingen af? Of durven wij geen antwoord te geven, of gehoor?

De massa is verdeelt. De eenheid (als we ooit over een eenheid hadden kunnen praten), is er niet. Er zijn teveel theorieën over over de vragen “Wat als…?” en “Als dit gebeurt dan…”.

Wordt het misschien niet tijd om die 2 vragen los te laten? Om dingen NU anders te gaan benaderen?

Wat als…. wij die 2 vragen loslaten? Zouden wij dan niet vrijer gaan leven?

Het volk roept zo vaak “Toon respect voor elkaar, heb elkaar lief” alleen misschien in andere woorden, maar de boodschap is wat ik hier net neerzette….

Toon respect naar elkaar, heb elkaar lief.

Het VOLK wil vrede, het VOLK wil respect. Wie is het VOLK? U… degene die dit nu leest.

U bent samen met mij het VOLK.

Ook al bent u in uw visie dan ik, ik heb respect voor uw denkwijze, uw levensstijl, uw manier van leven. U bent niet meer of minder dan ik. Wij, u en ik, zijn samen 1. Wij zijn elkaars broeder, elkaars zuster. U kleurt, net als ik, van binnen rood. U heeft exact hetzelfde hart als ik qua anatomie.

Dat maakt ons, zowel u als ik, het VOLK

Kijk, nu zet ik het hier neer, in woorden. Die raken u misschien wel, of niet. Het grootste probleem ligt in het feit, kan ik er ook naar handelen? Kunnen wij er samen naar handelen?

Zolang er geen handel naar is, is er ook geen zicht op verbetering…. Dus wat wilt u, als VOLK zijnde?

Namaste

Advertenties